• Kérdése van?
  • Tel./Fax: 52/ 347426
  • Mobil: 06/ 20-9-377-286
  • info@drmilesz.hu

Vásárlás menete

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy megtisztel bennünket bizalmával, és vásárol saját előállítású gyógy-, étrend-kiegészítő, illetve kozmetikai termékeinkből. Kérjük, vásárlás előtt figyelmesen olvassa el alábbi tájékoztatónkat.
Vásárlását azzal kívánjuk megkönnyíteni, hogy végigvezetjük a vásárlás menetén, miközben segítséget adunk az egyes menüpontokban szükséges teendőkhöz.

Vásárlást kezdeményezhet a WEBÁRUHÁZ gombra való klikkeléssel.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy vásárlást csak a formanyomtatványt kitöltő látogatóinktól tudunk elfogadni. Ennek kitöltésekor meg kell adnia a szállítással, illetve számlázással kapcsolatos adatait ahhoz, hogy munkatársaink az Ön által megvásárolni kívánt termékekről számlát tudjanak kiállítani, valamint a kiszállítást megszervezzék.

Fontos, hogy csak pontos és valós adatok esetén tudjuk teljesíteni megrendelését, ezért kérjük, rögzítést követően, ellenőrizze beírt személyes adatait. Az adatok ellenőrzésére még módja lesz a későbbiek során is - a fizetési mód megadásánál -, de egyszerűbb, ha ezt a formanyomtatvány kitöltésekor pontosan megteszi.
A Szállítási adatok oszlopban a NÉV mezőbe azt a nevet rögzítse, amelyen a csomagszállító megtalálja. A Szállítási címnél házhozszállítás esetén célszerű azt címet megadnia, amelyen napközben, 8 és 17 óra között tartózkodik.
A Számlázási adatok oszlopban a Számlázási név a (magánszemély esetén teljes név, cég esetén cégnév) beírása szükséges. Ugyanitt, a NÉV mezőhöz írja be a Kapcsolattartó magánszemély nevét, ha cégként adja le megrendelését.

Vásárlásának megkezdése előtt olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és a Szállítási információkat. Amennyiben elfogadja az ezekben lévő információkat, a megrendelés végén a " jóváhagyom a rendelést" gomb megnyomásával Ön automatikusan elfogadja az Ászf és szállítási információkban rögzített feltételeket.Az Ön érdeke az is, hogy tájékozódjon a  Dr Milesz Bioproducts webáruházban való vásárlás, szállítás jellemzőiről. A megrendelésének leadásáhoza WEBÁRUHÁZ menüpontra kattintva alábbi termékek közül válogathat: körömvirág krém, fekete nadálytő krém, zsurló, zsályás masszázskrém, gyógynövényes kézápoló krém, fagyöngy-galagonya tinktúra,fekete nadálytő bedörzsölőszer, vérehulló fecskefű ecsetelő, vas-szirup, vas-szirup gyermekeknek,lándzsás útifű szirup, immun elixír, Álompárna, Bús Anikó: Légvárlakók, Bús Anikó: Szemfényvesztők, Bús Anikó: ElmeRengések és Bús Anikó: KívülÁllók.

A kosár ikonra kattintva azonnal kiválaszthatja a megvásárolni kívánt terméket, illetve a nagyítás gombra kattintva részletesen olvashat a készítményről.

A termék neve mellett található az ár, és itt jelölheti be a megvásárolni kívánt darabszámot. Ezt követően nyomja meg a KOSÁRBA gombot. Ezzel kiválasztotta a terméket.
Jobb oldalon a KOSÁR TARTALMA blokkban láthatja a kiválasztott termékeket, azok  darabszámát, árát, illetve a vásárlás Összes árát.

Ha befejezte a KOSÁR feltöltését, még lehetősége van akár a darabszám módosítására, akár a kiválasztott terméknek a Törlésére, amellyel az kikerül a KOSÁR-ából. Ha még további terméket akar KOSÁR-ába tenni, újra nyomja meg a WEBÁRUHÁZ menüpontot.

Ha elégedett a KOSÁR tartalmával, tovább görgetve megérkezik  a Szállítási Információk lapjára. Azzal, hogy megadja az Ön által választott fizetési módot, automatikusan listázódik a Szállítás díja.

Amennyiben a vásárolni kívánt termékek értéke meghaladja a 15 000 Ft-ot, a szállítás költségét magunkra vállaljuk Ön helyett, tehát ingyen házhoz szállítjuk megrendelését, a fizetési módtól függetlenül.

A Megjegyzés rovatba írhatja be azokat az információkat, amelyeket a csomagszállító részére kíván továbbítani a zökkenőmentes csomagátvétel érdekében. Ezt követően nyomja meg a TOVÁBB gombot.

A FIZETÉSI INFORMÁCIÓK lapon megtalálja megrendelésének MINDÖSSZESEN értékét a Szállítás díjával együtt. Itt ellenőrizheti, hogy egyezik-e az Ön által kiválasztott fizetési mód, illetve a formanyomtatványban megadott Szállítási és Számlázási adatokon is lehetősége van javítani.
A Megjegyzés rovatba írhat üzenetet a Fizetéssel kapcsolatban kollegáink részére, akik feldolgozzák megrendelését.

Az alábbi fizetési módok közül választhat:
1. Csomagküldő futárnak az áru átvételekor készpénzben utánvét formájában.
2. A Dr. Milesz Bioproducts Kft. bankszámlájára való előre fizetéssel (közvetlen átutalással).    
    Az átutalás közleményében, kérjük, tüntesse fel az e-mailben érkező Rendelés    
    visszaigazolásban kapott Megrendelési számot.

3. A FOXPOST csomag automatáknál bankkártyával.

4. Bankkártyával.

Az előre utalás választása esetén a csomag összekészítése, a futárszolgálat részére történő átadása, akkor történik meg, amikor az ellenérték beérkezik a Dr. Milesz Bioproducts Kft. bankszámlájára.

Abban a nem várt esetben, ha a megrendelt termékek egy része nincs raktáron, úgy nem teljesítjük a rendelkezésre álló részt, a teljes megrendelés rendelkezésre állásáig. Az eladó a raktárkészlet hiányáról e-mailben értesíti a vásárlót, a teljesítés várható idejének megjelölésével együtt.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megrendelések csomagküldő általi kiszállításakor, utánvéttel történő fizetés esetén, a csomagszállító részteljesítést nem fogadhat el.
A vételár a termék mellett feltüntetett ár, vagyis az árucikk 27% (huszonhét százalék) általános forgalmi adót is tartalmazó ára. A vételár már tartalmazza a csomagolás költségeit is, de nem tartalmazza a házhozszállítás díját. A szállítás díját a megrendelésen, és megrendelés visszaigazolásán is külön soron tüntetjük fel.
Tájékoztatjuk, hogy a Webáruházunkban történő vásárlásának eddigi lépéseiben bárhol módosíthatja a kiválasztott termékek körét, darabszámát, illetve fizetési módját.

A FIZETÉSI INFORMÁCIÓK fejezet legvégén szereplő JÓVÁHAGYOM A RENDELÉST gomb megnyomásával megrendelése véglegessé válik, rendszerünk azt rögzíti. Ezt követően weboldalunkon már nem tudja visszavonni megrendelését.
A vásárlásról számlát adunk, a termékek árai 27% áfával növelt bruttó árak.

 
Vásárlónak a megrendelés teljesítésének megkezdéséig – csomagküldő futár részére történő átadásig - lehetősége van a megrendelése visszavonására elektronikus úton a info@drmilesz.hu online címen, vagy a székhely szerinti telefonszámon.
A megrendeléséről 48 órán belül Rendelés-visszaigazolást kell kapnia, a megadott email címén. Ez a visszaigazolás tartalmazza a megrendelésének a rendszerünk által generált sorszámát, a várható szállítási határidőt, a számlázási, szállítási adatait, a megrendelt termékeket és árait, valamint azok szállítási díját. Ezen rendelés-visszaigazolással tájékozódhat rendelésének teljesítési státuszáról cégünk elérhetőségein. Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége, ill. a spam szűrő nem megfelelő beállítása. Az ebből  eredő visszaigazolás hiányáért felelősséget nem vállalunk, ezért kérjük, ügyeljen adatai megadásakor azok pontosságára, és postafiókjának telítettségére is figyeljen.
Az Ön által jóváhagyott megrendelésének visszavonása az alábbi irányelvek alapján lehetséges:
1. Utánvéttel történő fizetés esetén az áru csomagküldő futár részére való átadásáig

2. A megrendelt tételek csomagküldő futárszolgálatnak való átadását követően már nincs lehetőségünk a megrendelés törlésére. Ebben az esetben a kiszállításkor vagy az átvételtől számított 14 munkanapon belül elállhat a vételtől, ami azzal jár, hogy a szállítás költsége Önt terheli.
A megrendelt termékeket a FOXPOST csomagküldő futárszolgálatának, illetve MPL szolgáltatás igénybevételével juttatjuk el otthonába, illetve az ön által kiválasztott csomag automatába (FOXPOST esetén). Házhozszállítás esetén a csomag átvételét aláírásával kell igazolnia, az aláírt dokumentumot szkennelt formában tárolja a csomagküldő szolgálat. Problémás esetekben ezek az átvételt igazoló dokumentumok visszakereshetőek.
Házhozszállítás esetén a csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben a csomagküldő futár az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést küld e-mailban, vagy sms-ben, illetve sikertelen kézbesítés esetén a csomagküldő a megjelölt időpontban újból megkísérli a kiszállítást, vagy egyeztethet a kiszállítás alkalmas időpontjáról. A csomagküldő futár nem kötelezhető időpont egyeztetésére. Az át nem vett csomagokat a csomagküldő visszaszállítja cégünkhöz, ez esetben a szállítási költsége Önt terheli. A visszaküldött csomag ismételt küldését kizárólag a csomag- és szállítási díj ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani, ismételt szállítási költségen.
A terméket tartalmazó csomag átvételekor a csomagoláson látható nyilvánvaló sérülések esetén kérheti jegyzőkönyv felvételét a csomagküldő futártól. A szállításból eredő reklamációkat jegyzőkönyv hiányában sajnos nem tudjuk elfogadni.
A megrendelések csomagküldő általi kiszállításakor, utánvéttel történő fizetés esetén, a csomagszállító részteljesítést nem fogadhat el.
A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

FOXPOST csomag automatába történő szállítás esetén általában három - négy munkanap a  
kiszállítási idő.  Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, a FOXPOST SMS-ben vagy
Viber üzenetben értesíti a címzettet.

A FOXPOST 3 naptári napig őrizi csomagokat az automatákban. A 3 napos időtartamba a   
hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc             
pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. A Futárok 
ezen időpont után kiveszik a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben
szereplő időpontig átvegye a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy
ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan
meghosszabbítódik az átvételi idő.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a FOXPOST sms-ben értesíti a címzettet. Az
üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő
ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó
családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően a FOXPOST sms-ben és email-ben értesítést küld a futár érkezési
időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő
munkanapokon. Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás
napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel él, a két kiszállítási
kísérlet közül egyet felhasználta.

Az utánvét összegét az automatáknál bankkártyával (FOXPOST esetén), házhoz szállítás esetén a futárnál
készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.

A Dr. Milesz Bioproducts webáruház hétvégén és ünnepnapokon zárva tart, ezeken a napokon megrendelés-teljesítést, illetve szállítást nem végez.

Ön a szerződéstől/vásárlásától 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Elállási joggal való élését megteheti elérhetőségeinken, írásban vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe (ajánlott küldeményként), telefonon történő jelzés esetén a hívás beérkezése időpontját, e-mailen érkező levél esetében az elküldés időpontját. Elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette csomagküldő futárunktól.
Eltérő megállapodás hiányában nem gyakorolható az elállási jog olyan termék értékesítése esetében, mely természetével fogva (higiéniai és egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza, azaz ha a fogyasztó a csomagolásból már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte. Ezért cégünk a megrendelt termékeket csak bontatlan állapotban veszi vissza, tekintettel a termékek étrend-kiegészítő vagy gyógytermék, kozmetikum jellegére. Felbontást követően cégünk nem kötelezhető a termék vételárának visszatérítésére. (ld. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján, „Hasznos tudnivalók az interneten történő vásárláshoz” Étrend-kiegészítőkre vonatkozó tájékoztatója)
Ha élni kíván elállási jogával, a termék visszaküldéséről az Ön költségén, Önnek kell gondoskodnia. A portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
Vállaljuk, hogy amennyiben eláll a vásárlástól, a kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszolgáltatást követő harminc napon belül visszatérítjük. A visszatérítés a szállítási díjakra nem vonatkozik.
A termékeinkre szavatosságot vállalunk. A terméken feltüntetett szavatossági időn belül garantáljuk a termék minőségét. A termék szállítás közbeni, bontatlan kupak mellett történő kifolyása, illetve felbontás után más érzékszervvel tapasztalható minőségromlása esetén, a szavatossági idő lejárta előtt, vállaljuk a termék kicserélését saját költségünkön. A termékeink szavatossági ideje egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó, ami a dobozon, vagy a csomagoláson olvasható, de nem kevesebb mint 3 hónap a szállítás időpontjától. (Ettől kevesebb csak az akciós termékeknél lehet, ahol a szavatossági idő lejártáig legalább 30 napnak kell lennie 1 kúra lefolytatásához.) A szavatossági idő lejártát követően csak és kizárólag erre való hivatkozással a termékek visszavételére nem vagyunk kötelezhetőek.
Reklamáció esetén bármely elérhetőségünkön jelezheti problémáját a megadott e-mail címen, a székhely szerinti postacímre elküldött postai levélben vagy telefonon.
Az adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a Dr. Milesz Bioproducts webáruház, illetve a Dr. Milesz Bioproducts Kft. elérhetőségein.